Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

woensdag 13 juni 2012

verjaardagsdoosje met tilda


dit doosje is ooit nog de suikerbonen doosjes geweest van men dochter, ik heb deze versierd met een stempel van magnolia
verder heb ik deze stempel ingekleurd met de copic sketh markers E 000 E 01  en derwent potloden
het doosje zelf heb ik versierd met bloementjes een label en strikje (hema)

3 opmerkingen:

  1. Voila nog een volger erbij :)
    Leuk doosje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel lief doosje, voor ene beginner kan je dit al goed hoor ;)
    zelfs het inkleuren vind ik geweldig! (dat doe ik zelf dan ook met grote passie) :p
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen