Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

vrijdag 20 juli 2012

tasje gepimpt

hallo bloggers vandaag bij chantal verhoeven wat gaan knutsellen en tips opgaan doen. ik had van haar ook materiaal enz overgekocht.
omdat ik het zo liefvond dat ze mij uitnodigde en me wilde helpen bedacht ik ik kan moeilijk daar met legen handen binnen gaan dus ik gaan iets maken
en wat is er nu leuker om een tasje te krijgen met een klein kadotje in





stempeltje heb ik ingekleurd met derwent potloden en copic 's het stempeltje is van lolyfant,
het papier ontgaat me even van welk merk het is sorry hiervoor
het hekje en de krul boven op het zakje is een mal dat ik door de cutle bug heb gedaan
verder he ik het afgewerkt met plakkraaltjes en voorgemaakte bloemmetjes

zo ben eens benieuwd wat je er van vind

tot blog  gr cindy

3 opmerkingen:

  1. Zag deze al staan op FB. Hij is mooi geworden, lief dat Chantal je uitnodigde! Ook het zakje van Margo is mooi in roze!!!
    Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is echt mooi hoor, hij krijgt een ereplaatsje. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen