Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

maandag 17 september 2012

snoeppotje

ons lindsay is dit jaar naar het eerste gegaan, naar traditie krijgt dan elk kind een meter of een peter.
de bedoeling van zo meter of peter is dat die dan een kindje van eerste een heel jaar helpen als ze problemen hebben of gepest worden.
daar ik haar wil bedanken om voor lindsay altijd zo lief te zijn maakte ik dit snoeppotje
hier heb ik een stempel gebruikt van lala land en ingekleurd met copics
op het kurke dopje van het potje heb ik voorgemaakte bladeren gekleefd en bloemen het hartje van de bloem is een plakkraaltje









wat vinden jullie ervan ?


   gr cindy
 

3 opmerkingen:

  1. Wat schattig zeg !
    Een heel leuk kadootje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zal zeker succes hebben ! leuk gemaakt en top dat je daar aan denkt,
    fijn weekend, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen