Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

donderdag 27 september 2012

verjaardagskaartjes

ik was de 25 september jarig , ik heb dan ook van vele hobby maatjes een kaartje toe gekregen
waarvoor dank.
daar ze zo mooi zijn wou ik ze jullie ook eens tonen


deze heb ik gekregen van eveline



deze is van pauline bosman



deze is van chantal verhoeven




dit prachtstuk is van peggy tielemans




deze is van ingrid en marleen



deze van margo laeremans




en deze van evi de herdt

2 opmerkingen:

  1. Wat een hoop prachtige kaarten heb je ontvangen !!!!!


    Grtjs, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaarten heb je gekregen zeg, leuk he omp zo verwend te worden !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen