Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

donderdag 18 oktober 2012

babyrompertje

de kapster van mijn mama is bevallen van een zoontje
naam weet ik nog niet.
ik met mijn franke mond eum mama moet ik kaart maken ik kan dat zene,
zogezegd zo gedaan en dit is het resultaat geworden
het stempeltje is van magnolia en ingekleurd met de copics
het patroontje zelf heb ik eens gekregen van katrin waarvoor dank
verder heb ik versierd met plakkraaltjes dat de drukknoopjes moeten voorstellen
de mouwen zijn babysokjes zodat ik ineens een leuk kadotje had


wat vinden jullie ervan ?


         gr cindy

4 opmerkingen:

  1. Dit idee al vaker voorbij zijn komen, blijft leuk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie kaart Cindy groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik zoooo schattig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen