Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

dinsdag 2 oktober 2012

haloween

het tweede kaartje dat ik vandaag heb gemaakt is een haloween kaartje
de stempel is van  la la land  en ingekleurd met copics
het papier is van graphic 45
verder heb ik die booh met gouden stift eropgeschreven ,de vleermuisjes ook ingekleurd met copics deze zijn van stampin up
en verder versierd met gaas

vinden jullie hem leuk


    gr cindy







3 opmerkingen:

  1. Hoi cindy,
    Leuk dat je volger bent geworden, ben het ook meteen maar bij jouw geworden!
    Mooi Halloween kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke halloweenkaart! Knap gedaan!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een superkaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen