Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

zondag 16 december 2012

stampin up kaartje

hallo bloggertjes



deze kaart heb ik een tijdje geleden al gemaakt maar nog niet laten zien aan jullie.
ik heb deze gemaakt met allemaal spulletjes van su
ik mocht die gebruiken bij chantal waar ik weer is gaan knutsellen ben
wat was het weer een leuke en gezellige middag
en ja hoor ik ben ook verkocht aan de spullen van su
zo erg zelfs dat ik op 10 maart op een zondag mijn eerste demo su bij mij thuis ga laten komen doen, wie zin heeft mag altid komen

5 opmerkingen:

  1. het resultaat mag er wezen! En ook verkocht voor SU? Kan het geloven altijd mooi resultaat!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, een heel leuk kaartje met die su spulletjes!
    Het was leuk om je eens te ontmoeten :) En mij mag je opschrijven hoor voor 10 maart ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Cindy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen