Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

vrijdag 1 februari 2013

winnaar candy

     hoi bloggers

allereerst voor ik de winnaar bekend maak
ik ben al een tijdje niet aan bloggen daar ik een tablet heb en mijn foto s niet
gedowmload krijg
heb geprobeerd google crown erop te krijgen
maar lukt mij ni dus nog even geduld

 maar dan nu de winnaar  tromgeroffeeeeel


de winnaar is chantal verhoeven

proficiat chantal jij hebt een stempel set gewonnen van stampin up de valentijn
set  veel plezier ermee

2 opmerkingen:

  1. ohhhh ik zie dat ik gewonnen heb! Bedankt Cindy en die set heb ik nog niet. Echt leuk! ben er superblij mee
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Chantal !
    Succes met de installatie van Google Chrome Cindy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen