Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

woensdag 3 april 2013

kaartje met herfst kleuren

Hallo allemaal

Weet al weer even geleden dat ik iets getoond heb
Deze keer is iets heel anders door een hobnymaatje mij laten inspireren ,
En dacht ga ook zo is iets inde aard  proberen met mijn su inkt


Gebruikte materialen: inkt su  en witte sta zon inkt , distress pads  inkt en zwarte memento.
Stempels eikel en blaadjes en takje boekenvoordeel
Stencil zes hoek en blokjes zij kant is van azara
Stempel Afrikaans manneke weet ik niet

Verder afgewerkt met witte gelpen


Wens jullie nog fijne avond
Liefs Cindy

2 opmerkingen:

  1. Supertof kaartje Cindy !
    Leuke techniek he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart ! de achtergrond is heel goed gelukt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen