Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

woensdag 14 augustus 2013

voor oma

Hoi allemaal
Amai wat is het tegenwoordig druk met de voorbereidingen van mylene .
Dan nog paar familie feestjes enz.
Onder andere moet ik dit weekend naar de verjaardag van de oma van mijn vriend die 89 word .
Ik heb na lang nadenken gekozen om een vintage kaart te maken .

Het papier heb ik is gekregen van iemand
Het vintage plaatje komt uit hobby handig,
Verder afgewerkt met bloemen uit mijn voorraad , pearlnpen
Distress inkt  stand vlinder en blaadje Noor
Stempel bingo kaart su , kant  stand label sizzix
Stempel tekst is gekocht op tweede hands site weet merk niet .


Liefs cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen