Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

woensdag 30 april 2014

magnolia challenge card

Met deze card wil ik graag mee doen aan de challenge .
Ik heb hier gebruik gemaakt van een magnolka stamp , papjer van boelenvoordeel ,
Bloemmetjes , en vlinders van stampin  up.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de derwent soft potloden .
met deze kaart doe ik mee aan midweek magnolias challenge,magnolias delicious challenge,duth magnolia lovers challenge

2 opmerkingen:

  1. Very cute card Cindy, pretty layout and embellishments. Thank you so much for coming over to play at Magnolia-licious challenge. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen