Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

donderdag 28 mei 2015

juwelen setje paul frank

vandaag nog eens achter mijn knutsel tafel gaan zitten.
vroeger moest ik aan de eettafel gaan zitten en had ik niet altijd zin om alles uit de kast telkens te halen.
ik ben net verhuisd en heb nu eindelijk mijn eigen knutsel hoekje zalig is dit.
vandaag heb ik eens een setje gemaakt van paul frank.
ik heb oorbellen en een haarspeldje gemaakt.


3 opmerkingen:

  1. Lieve Cindy
    Mooi hoor.... Lekker een eigen hoekje..... Knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel

      en ja is zeker leuk . bedankt om hier iets achter te laten

      liefs cindy

      Verwijderen
  2. He leuk gedaan Cindy !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen