Over mij

Mijn foto
ik ben cindy mama van robin en lindsay van kinds af ben ik al creatief bezig met van alles en nog wat ,mijn passie is vooral kaartjes maken naaien met de machine .enz

vrijdag 14 juli 2017

Garden

    Hallo
Allereerst wil ik mijn nieuwe  volgers welkom heten .
Vandaag ben ik een workshop
Gaan volgen bij craft&things te antwerpen .
Heb vooral gewerkt met de zigs
En inktense potloden.
En geleerd hoe je met maskeren
Een mooi schilderij  kunt maken
Dit is het resultaat  geworden .
Hier volgen er nog meer van.
Een heel fijn weekend  iedereen 

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi schilderijtje heb je gemaakt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd gezellig een workshop volgen en nieuwe dingen leren! mooi resultaat hoor, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan ! leuk resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,
    Workshop zijn altijd leuk. De tijd vliegt dan voorbij. Je hebt iets moois gemaakt met het maskeren.Ben al benieuwd naar je volgende creaties.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen